Home » Communicatie » Een betere klantbeleving creëren? Het zijn vaak de kleine dingen die het doen!

Een betere klantbeleving creëren? Het zijn vaak de kleine dingen die het doen!

17 juli 2018 Communicatie

Wat kun je doen als bedrijf om je klanten bij binnenkomst direct een positief gevoel te creëren?

Heel veel. En vaak zijn het de kleine dingen die het doen.

Bij Best Western Plus Hotel Groningen Plaza & Best Western Hotel Groningen Centre weten ze dit blijkbaar ook!

Want wat het leuke verassing toen we afgelopen weekend bij binnenkomt verrast werden met een lekker waterijsje.

Gewoon omdat het zo heet was die dag.

Top gedaan!

Waarom is dit zinvol om te doen als bedrijf?

Om de simpele reden dat klanten daarmee geraakt worden in hun emotionele brein. En dan ook nog eens in hun pleziercentrum.

Waardoor ze meer ontspannen. En daardoor met een fijner gevoel je winkel, pand of in dit geval het hotel betreden.

Met voor jou/jullie de kans ze ze hierdoor meer kopen, mogelijk vaker langskomen en minder klagen als er een keer iets niet goed gaat.

Oh ja….ook de kans dat je als bedrijf publiekelijk een compliment krijgt:-)

Willen jullie of wil jij ook vaker meer blije klanten? Laat we er dan eens samen naar kijken hoe jullie, met vaak kleine veranderingen, mooie resultaten kunnen boeken!

Interesse? Bel me dan op 06-51837131


Hans Zomer
Vond je dit een interessant artikel? Deel het met je netwerk via bovenstaande knoppen? Voel je ook vrij om te reageren via onderstaande reactieformulier. Wil je een keer kennismaken en verder praten over o.a. bovenstaande? Bel mij dan op 06-51837131.

Reageer op dit artikel

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *