E-book met 10 Tips voor Managers
& Ondernemers

E-book met 10 tips voor managers en ondernemers

“Hoe vergroot je het klantgerichte gedrag van je medewerkers”

Organisaties die zich richten op het krijgen van meer blije klanten hebben de toekomst.

Daar geloof ik in.

Want dit zijn organisaties die snappen dat de focus altijd naar buiten moet zijn gericht. Op de klant.

Of zoals Sam Walton (Oprichter van Walmart) ooit zei:

There is only one boss: the customer. And he can fire everybody in the company, from the chairman on down, simply by spending his money somewhere else.

Hoe krijg je je mensen in beweging?

Maar hoe is dit nu bij jouw organisatie? Hebben jouw medewerkers deze overtuiging ook? En hoe krijg je je medewerkers in beweging zodat zij zich klantgerichter gaan gedragen? Wat is jouw rol hierin als ondernemer en/ of manager?

10 concrete tips om het klantgerichte gedrag van je medewerkers te vergroten

Ik heb een e-book geschreven, met hierin 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten. De tips zijn bewust kort en bondig beschreven. Zodat je niet veel tijd kwijt bent aan het lezen ervan en daardoor wel genoeg tijd over houdt om de tips te implementeren:-)

Ik wens je veel leesplezier en inspiratie toe. En bovenal wens ik jouw organisatie meer blije klanten toe!

Wil je een keer doorpraten over de tips? Laat het mij dan vooral weten.

Ben jij manager of ondernemer en wil je ook graag deze 10 tips ontvangen?
Stuur mij dan even een berichtje via onderstaand contactformulier.

Je ontvangt het e-book dan (in pdf) zo snel mogelijk van me!

Download hier je gratis e-book (twv € 9,95)


    Je ontvangt meteen je e-book

    Als je het contactformulier invult, dan ontvang je meteen het e-book als pdf en een link per e-mail naar de pagina waar je het e-book “10 tips voor managers en ondernemers” kunt downloaden!

    Meteen contact? Bel Hans Zomer op nummer: 06 – 518 37 131