Home » 10 tips voor managers en ondernemers

10 tips voor managers en ondernemers

Organisaties die zich richten op het krijgen van meer blije klanten hebben de toekomst.

Daar geloven wij in.

Want dit zijn organisaties die snappen dat de focus altijd naar buiten moet zijn gericht. Op de klant.

Of zoals Sam Walton (Oprichter van Walmart) ooit zei:

There is only one boss: the customer. And he can fire everybody in the company, from the chairman on down, simply by spending his money somewhere else.

Maar hoe is dit nu bij jouw organisatie? Hebben jouw medewerkers deze overtuiging ook? En hoe krijg je je medewerkers in beweging zodat zij zich klantgerichter gaan gedragen? Wat is jouw rol hierin als ondernemer en/ of manager?

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten. De tips zijn bewust kort en bondig beschreven. Zodat je niet veel tijd kwijt bent aan het lezen ervan en daardoor wel genoeg tijd over houdt om de tips te implementeren:-)

Ik wens je veel leesplezier en inspiratie toe. En bovenal wens ik jouw organisatie meer blije klanten toe!

Wil je een keer doorpraten over de tips? Laat het mij dan vooral weten.

Ben jij manager of ondernemer en wil je ook graag deze 10 tips ontvangen? Stuur mij dan even een berichtje via onderstaand contactformulier. Je ontvangt het boekje dan (in pdf) zo snel mogelijk van me!