Home » Spreker over Klantgerichtheid

Spreker over Klantgerichtheid

Iedere organisatie heeft klanten. Zowel interne als externe. En ieder klant wil hetzelfde: gezien en gehoord worden.

Hoe laat je een klant ervaren dat hij of zij gezien en gehoord wordt? Wat kun jij en je organisatie eraan doen om ervoor te zorgen dat een klant zich koning voelt?

Onderwerpen die aan bod (kunnen) komen

  • wat is belangrijkste moment in het klantcontact en hoe kun je dit moment maximaal benutten om je klanten BLIJ te maken
  • waarom stopt klantgerichtheid nooit meer als je er eenmaal aan begint
  • welke 3 soorten klanten zijn en op welke type moet je als organisatie richten wil je relevant en onderscheidend blijven in de markt
  • welke minimale verwachtingen hebben klanten en hoe halen jullie je voordeel uit
  • wat is de gouden formule in het creëren van meer BLIJE klanten ipv (on)tevreden klanten
  • wat heeft FC Barcelona met klantgerichtheid te maken

 Wat mag je verwachten als je mij inhuurt?

  • 110% enthousiasme van mijn kant
  • een goed onderbouwd verhaal met veel praktijkvoorbeelden
  • veel interactie met het publiek
  • pakkende filmpjes, muziek en verhalen

Voor wie spreek ik graag

  • het liefst voor groepen vanaf 10 personen
  • voor het opfleuren van bedrijfseventen, teamsessies, bedrijfsuitjes
  • ondernemers, teams, organisaties, onderwijsinstellingen, overheidsinstellingen, businessclubs, businessevents.
Zoek jij een spreker over klantgerichtheid voor jouw event, seminar of inspiratiesessie? Neem vrijblijvend contact met me op

De Speelregels

  • de lezing is tussen de 30 – 120 minuten
  • ik spreek voor groepen vanaf 10 personen
  • speelplaats is heel Nederland
  • tarief inclusief voorbereiding, (telefonisch) voorgesprek

Interesse mij als spreker te boeken voor jouw event of organisatie?

Ben je na het lezen van bovenstaande geinteresseerd geraakt en wil je mij boeken als spreker Klantgerichtheid (of nadere informatie inwinnen), stuur dan een bericht via het contactformulier aan de rechterzijde van deze pagina. Of neem direct contact met mij op via 06-51837131

Zoek je geen spreker, maar een trainer om binnen jouw team(s) de klantgerichtheid te vergroten? Lees dan hier verder en plan een vrijblijvend gesprek in..