“Hans verandert niet je wereld, maar laat je wel door een andere bril kijken. En dat is een wereld van verschil” Gerjon

Dankbaar voor deze mooie reacties van opdrachtgevers!

Spreker voor inspiratiesessie Hoe krijg je meer (blije) klanten?!

“Als organisator van een bijeenkomst voor de leden van de TOG (TuinOntwerpersGroep), had ik Hans benaderd om voor ons een sessie te verzorgen hoe je meer blije klanten krijgt en hoe je sneller gevonden kunt worden. Aanvankelijk vond ik dit best spannend, omdat ik Hans niet kende. Zodra het eerste contact was gelegd, kreeg ik gelijk het gevoel de juiste trainer benaderd te hebben. Het werd een leerzame interactieve sessie waar zowel ik als de leden veel aan hebben gehad. Bedankt Hans!”

Renee Koen
TOG (TuinOntwerpersGroep)

Spreker op klantendag ‘Blink uit in Klantbeleving’

“Hans heeft tijdens ons kennisevent ‘Blink uit in Klantbeleving’ gesproken over klantbeleving en de weg naar blije klanten. Door zijn inspirerende sessie zijn meer dan 50 ondernemers en managers met nieuwe inzichten en concrete handvatten naar huis gegaan. Hans weet je vanaf het eerste moment te boeien en mee te nemen in de weg naar blije klanten. Op een interactieve manier geeft hij pasklare tips die managers direct kunnen toepassen. Het was erg plezierig om met Hans samen te werken en te sparren. Met dank aan Hans hebben wij onze pocket editie ’10 tips & tricks voor instant blije klanten’ geschreven en ons eerste kennisevent alleen maar positieve reviews kunnen afsluiten. Op zoek naar een enthousiaste en inspirerende spreker? Dan is Hans een absolute aanrader. Hans, nogmaals hartelijk dank voor je verhaal en je waardevolle bijdrage!”

Aaltje Cornelies
DIRECT Klantcontact

Inspiratiesessie Meer Blije Klanten

“Op indrukwekkende wijze heeft Hans invulling gegeven aan een inspiratiesessie tijdens RetailTalk. Hij nam onze gasten mee in de prachtige wereld van de retail. Hans leerde ons hoe een klantgerichtheidsprogramma te laten slagen, hoe omzet en klantbeleving te verhogen. Zijn lezing was er één van volle interactie. Energie van Hans naar publiek en terug. Als trainer en als spreker kan ik je van harte aan bevelen.”

Maarten Boerema
Retailtalk

Inspiratiesessie Hoe krijg je ze mee?!

“Hans heeft een lezing verzorgd aan 130 adviseurs van het UWV tijdens onze Vakdag. We hebben Hans ingehuurd als Spreker Beïnvloeden en Overtuigen met als thema het motiveren van onze klanten (klanten met een WW-uitkering) om in beweging te komen.

Meteen vanaf het eerste contact viel het mij op hoe betrokken Hans was. Hij heeft gelijk een voorstel geschreven en deze met ons gedeeld. Als organisatie waren we meteen onder de indruk. Hij wist een goede invulling te geven aan onze vraag.

Hans heeft de inspiratiesessie goed voorbereid. Om nog meer feeling te krijgen met onze klanten en de dienstverlening van het UWV heeft Hans ook een gesprek met een klant bijgewoond. Hiermee liet hij zien ook oprecht geïnteresseerd te zijn.

De voorbeelden die hij gebruikt tijdens zijn lezing zijn goed toepasbaar in het dagelijkse werk en blijven ook hangen. In korte tijd hebben we veel geleerd. Hans kan goed vertellen en dit doet hij op een natuurlijke manier. Hij heeft contact met het publiek, laat het publiek lachen en zijn lezing is interactief. Tevens komt Hans zijn afspraken goed na en is een fijne gesprekspartner. Ik kan Hans dan ook zeker aanbevelen als spreker Beïnvloeden en Overtuigen.”

Bedia Can
UWV

Spreker over ondernemerschap

“Hans heeft aan een groep van 50 aanstormende studentondernemers (tweedejaars hbo) een motiverend en inspirerend gastcollege gegeven over ondernemerschap. Hij staat stevig voor de groep, omdat hij weet waarover hij spreekt. Hij put uit eigen ervaringen en durft ook kwetsbaar te zijn in wat er bij hem niet goed ging. Zijn verhaal is daarmee echt en hij maakt daardoor heel makkelijk contact met de groep. Hans prikkelt, zet je aan tot denken en leverde daarmee een waardevolle bijdrage aan de ontwikkeling van onze studentondernemers!”

Jeanette Otte
CHE

Spreker over ondernemerschap

“In een korte tijd wist Hans iedereen enthousiast te krijgen met sprekende voorbeelden. Hans denkt in mogelijkheden, is enthousiast en ik weet zeker dat we in de toekomst nog vaker gaan samenwerken”

Lenie van Emmerik
ROC A12

Spreker Klantgerichtheid: Hoe krijgen we meer blije klanten?!

Hans heeft voor de Customer Service afdeling van HSF BV de inspiratiesessie ‘Meer BLIJE klanten’ verzorgd. Hans weet je te boeien van het begin tot het eind met een goede afwisseling tussen theorie en praktische handvatten. Hans gaat goed in op de reacties en input van de medewerkers. Door de humor en open sfeer die hij weet te creëren, ontstaat er vanzelf veel interactie en niet te vergeten veel plezier. Door de juiste vragen te stellen aan de deelnemers en duidelijke voorbeelden te geven, word je aan het denken gezet. De concrete opdrachten waarbij we als deelnemers zelf aan de slag gingen, heeft er voor gezorgd dat we aan het einde met een lijst aan concrete ideeën en punten verder kunnen. Een inspiratiesessie waar we bij HSF in de toekomst nog veel plezier van gaan hebben!

Hilde Hulshof
HSF BV

Spreker over Persoonlijk Leiderschap

“Hans heeft bij ons als spreker een workshop verzorgd rondom persoonlijk leiderschap. Hans heeft dit op zeer inspirerende en toch nuchtere wijze gedaan waarbij hij goed contact maakte met de deelnemers. Collega’s hebben Hans ervaren als een prettige persoonlijkheid en de sessie als leerzaam (bewustzijn, zaadje planten).”

Eveline van der Vegt-Verroen, Organisatie adviseur/coördinator beleidscluster HRM
Provincie Gelderland

Spreker beinvloeding en overtuigen

“Hans Zomer heeft een inspirerende bijdrage geleverd aan de bijeenkomst van MKB Valleiregio. Hans heeft onze leden laten ervaren hoe beïnvloeding op een positieve wijze werkt en hoe je dit kan gebruiken om jouw (bedrijfs)doelstellingen te realiseren. Hans kent de materie, spreekt duidelijke taal en betrekt zijn publiek bij het verhaal. Dit heeft geresulteerd in een dynamische en levendige bijeenkomst”

Huib van Loon
MKB Valleiregio

Spreker over klantgerichtheid

‘Hans Zomer is een aangename en duidelijke spreker die kleine en grote maar ook jong en oud weet te inspireren en te motiveren voor de diversen ondernemers vraagstukken. Inmiddels verzorgd hij al meer als een jaar verschillende workshops bij ons en fungeert hij als gastspreker voor onze training “Ondernemen op het Streek”. Hans spreekt zijn publiek aan vanuit een stuk passie en wilskracht, maar etaleert ook zijn expertise als het om ondernemerschap gaat.’

Randy Schoop, Teamleider MAVO
CSG Het Streek

Inspiratiesessie Iedereen DGA

“Afgelopen donderdag enorm genoten van een sprankelende Hans Zomer. Hij doet zijn achternaam eer aan :-) We hadden Hans gevraagd als spreker in het kader van de afsluiting van onze Week van de Mobiliteit. Via mijn netwerk wist ik al dat hij in staat is om “kwartjes te laten vallen” en werd me duidelijk dat hij zijn/ons doel ruimschoots heeft behaald. Hans haalt werkelijk àlles uit de kast met een ogenschijnlijk nonchalance maar schijn bedriegt, hij beschikt over een enorm theoretisch kader waar hij supersnel uit kan putten. Hans is een multi-talent en daarmee duurzaam inzetbaar;-) Dank je wel Hans voor deze bijzondere ervaring! Ik heb er veel van opgestoken.”

Kirsten van Til
ACE Netwerk Arnhem/Achterhoek/Liemers

Inspiratiesessie Anders Kijken, Anders Doen

“Hans heeft voor ons een inspirerend middag neergezet als gastspreker bij onze inspiratiesessie van DuoDesk, Anders Denken Anders Doen. Hoe kunnen we anders werven en selecteren dan de traditionele manier van denken die nog teveel wordt toegepast. Hans is enthousiast, denkt mee en zijn creatieve oplossingen zorgen voor verrassende wendingen. Hij denkt mee van start tot einde over de invulling van het programma. Hans geeft je energie waardoor je als opdrachtgever voelt dat het goed komt. Op de dag zelf is hij uitstekend in staat om de verbinding met de gasten te leggen. Het was een prachtige middag en onze klanten zijn geïnspireerd naar huis gegaan. Tot op de dag van vandaag wordt er over gesproken. Zoek je energie, inspiratie en een garantie voor succes? Bel Hans”

Cindy Frieswijk
Duodesk

Spreker van (on)tevreden naar meer blije Klanten

Training klantgerichtheid, meer blije klanten, spreker klantgerichtheid

Hans heeft voor ons een team een ontzettend leuke en leerzame training gegeven. Hoe maak je van een tevreden klant een blije klant? Het was een zeer interactieve bijeenkomst waar iedereen, door de enthousiaste manier van trainen van Hans, met veel plezier op terug kijkt. Iedereen bij ons heeft zijn eigen stukjes eruit gehaald die hem aansprak en in de praktijk kan gebruiken. Persoonlijk vond ik het knipogen naar een meisje in het donker iets wat ik in 2018 wil gaan verbeteren. Hans, nogmaals bedankt en succes met alles!

Harm te Wierik
Houwersgroep

Zeer bevlogen spreker en trainer

“Ik ken Hans als een zeer bevlogen spreker en trainer. Op een heldere en enthousiaste manier weet hij een groep te binden en in beweging te krijgen. Hij gebruikt daarbij krachtige metaforen en treffende werkvormen. Ik kan Hans als inspirerende spreker bij iedereen aanraden!”

Martin Kraaijenvanger
Gemeente Ede

Laat een referentie achter

Vereist

Wat is je naam?
Wat is je e-mailadres?
Wat is de naam van je organisatie?
Wat is je website?
Een titel voor je referentie.
Wat denk je over spreker Hans Zomer?