Inspirerende Spreker

Waarom boeken mensen Hans Zomer?

veel interactie met het publiek
een goed theoretisch onderbouwd verhaal
een combinatie van luisteren en doen
deelnemers die met bruikbare handvatten de ‘zaal’ verlaten
Vraag vrijblijvend informatie aan

Spreker over klantgerichtheid: Van (on)tevreden naar meer blije klanten

Organisaties die zich richten op het krijgen van meer blije klanten hebben de toekomst. In deze inspiratiesessie deel ik mijn visie, inzichten en kennis om van (on)tevreden klanten meer blije klanten te maken.

Meer informatie

Spreker klantgerichtheid: Hoe verhoog ik het klantgerichte gedrag van mijn medewerkers?!

Medewerkers zijn de belangrijkste factor in het krijgen van meer blije klanten. Maar hoe vergroot je nu als manager het klantgerichte gedrag van je medewerkers? Wat is jouw rol hierin? Welke mindset is cruciaal?

Meer informatie

Spreker beïnvloeden en overtuigen

Hoe krijg je je medewerkers of collega’s zover dat ze gaan doen wat jij het liefste wilt dat ze gaan doen? Wat maakt dat de ene persoon makkelijker te beïnvloeden is dan de ander?

Meer informatie

Spreker persoonlijk leiderschap

Spreken over Persoonlijk Leiderschap heeft een belangrijk doel: eraan bijdragen dat mensen gaan staan voor wie ze zijn en wat ze goed kunnen!

Meer informatie

Meer weten over de mogelijkheden?

Neem contact op

Spreker op klantendag ‘Blink uit in Klantbeleving’

“Hans heeft tijdens ons kennisevent ‘Blink uit in Klantbeleving’ gesproken over klantbeleving en de weg naar blije klanten. Door zijn inspirerende sessie zijn meer dan 50 ondernemers en managers met nieuwe inzichten en concrete handvatten naar huis gegaan. Hans weet je vanaf het eerste moment te boeien en mee te… Lees meer “Spreker op klantendag ‘Blink uit in Klantbeleving’”

Aaltje Cornelies
DIRECT Klantcontact

Spreker van (on)tevreden naar meer blije Klanten

Training klantgerichtheid, meer blije klanten, spreker klantgerichtheid

Hans heeft voor ons een team een ontzettend leuke en leerzame training gegeven. Hoe maak je van een tevreden klant een blije klant? Het was een zeer interactieve bijeenkomst waar iedereen, door de enthousiaste manier van trainen van Hans, met veel plezier op terug kijkt. Iedereen bij ons heeft zijn… Lees meer “Spreker van (on)tevreden naar meer blije Klanten”

Harm te Wierik
Houwersgroep

Spreker Klantgerichtheid: Hoe krijgen we meer blije klanten?!

Hans heeft voor de Customer Service afdeling van HSF BV de inspiratiesessie ‘Meer BLIJE klanten’ verzorgd. Hans weet je te boeien van het begin tot het eind met een goede afwisseling tussen theorie en praktische handvatten. Hans gaat goed in op de reacties en input van de medewerkers. Door de… Lees meer “Spreker Klantgerichtheid: Hoe krijgen we meer blije klanten?!”

Hilde Hulshof
HSF BV

Zeer bevlogen spreker en trainer

“Ik ken Hans als een zeer bevlogen spreker en trainer. Op een heldere en enthousiaste manier weet hij een groep te binden en in beweging te krijgen. Hij gebruikt daarbij krachtige metaforen en treffende werkvormen. Ik kan Hans als inspirerende spreker bij iedereen aanraden!”

Martin Kraaijenvanger
Gemeente Ede

Vraag vrijblijvend informatie aan:


Mijn belofte aan jou!

Als je het contactformulier invult, dan neem ik binnen één werkdag contact met je op om de mogelijkheden en jouw wensen te bespreken.

Meteen contact? Bel Hans Zomer op nummer: 06 – 518 37 131