Inspirerende Spreker

Waarom boeken mensen Hans Zomer?

veel interactie met het publiek
een goed theoretisch onderbouwd verhaal
een combinatie van luisteren en doen
deelnemers die met bruikbare handvatten de ‘zaal’ verlaten
Vraag vrijblijvend informatie aan

Spreker over klantgerichtheid: Van (on)tevreden naar meer blije klanten

Organisaties die zich richten op het krijgen van meer blije klanten hebben de toekomst. In deze inspiratiesessie deel ik mijn visie, inzichten en kennis om van (on)tevreden klanten meer blije klanten te maken.

Meer informatie

Spreker klantgerichtheid: Hoe verhoog ik het klantgerichte gedrag van mijn medewerkers?!

Medewerkers zijn de belangrijkste factor in het krijgen van meer blije klanten. Maar hoe vergroot je nu als manager het klantgerichte gedrag van je medewerkers? Wat is jouw rol hierin? Welke mindset is cruciaal?

Meer informatie

Spreker beïnvloeden en overtuigen

Hoe krijg je je medewerkers of collega’s zover dat ze gaan doen wat jij het liefste wilt dat ze gaan doen? Wat maakt dat de ene persoon makkelijker te beïnvloeden is dan de ander?

Meer informatie

Spreker persoonlijk leiderschap

Spreken over Persoonlijk Leiderschap heeft een belangrijk doel: eraan bijdragen dat mensen gaan staan voor wie ze zijn en wat ze goed kunnen!

Meer informatie

Meer weten over de mogelijkheden?

Neem contact op

Spreker beinvloeding en overtuigen

“Hans Zomer heeft een inspirerende bijdrage geleverd aan de bijeenkomst van MKB Valleiregio. Hans heeft onze leden laten ervaren hoe beïnvloeding op een positieve wijze werkt en hoe je dit kan gebruiken om jouw (bedrijfs)doelstellingen te realiseren. Hans kent de materie, spreekt duidelijke taal en betrekt zijn publiek bij het… Lees meer “Spreker beinvloeding en overtuigen”

Huib van Loon
MKB Valleiregio

Spreker over ondernemerschap

“In een korte tijd wist Hans iedereen enthousiast te krijgen met sprekende voorbeelden. Hans denkt in mogelijkheden, is enthousiast en ik weet zeker dat we in de toekomst nog vaker gaan samenwerken”

Lenie van Emmerik
ROC A12

Spreker Klantgerichtheid: Hoe krijgen we meer blije klanten?!

Hans heeft voor de Customer Service afdeling van HSF BV de inspiratiesessie ‘Meer BLIJE klanten’ verzorgd. Hans weet je te boeien van het begin tot het eind met een goede afwisseling tussen theorie en praktische handvatten. Hans gaat goed in op de reacties en input van de medewerkers. Door de… Lees meer “Spreker Klantgerichtheid: Hoe krijgen we meer blije klanten?!”

Hilde Hulshof
HSF BV

Inspiratiesessie Anders Kijken, Anders Doen

“Hans heeft voor ons een inspirerend middag neergezet als gastspreker bij onze inspiratiesessie van DuoDesk, Anders Denken Anders Doen. Hoe kunnen we anders werven en selecteren dan de traditionele manier van denken die nog teveel wordt toegepast. Hans is enthousiast, denkt mee en zijn creatieve oplossingen zorgen voor verrassende wendingen.… Lees meer “Inspiratiesessie Anders Kijken, Anders Doen”

Cindy Frieswijk
Duodesk

Vraag vrijblijvend informatie aan:


Mijn belofte aan jou!

Als je het contactformulier invult, dan neem ik binnen één werkdag contact met je op om de mogelijkheden en jouw wensen te bespreken.

Meteen contact? Bel Hans Zomer op nummer: 06 – 518 37 131