Klantgerichtheid in deze ‘tijden’ is KEY!

Is nog steeds belangrijk

Is misschien nog wel belangrijker dan ooit…

Je klanten waren niet alleen maar fijne klanten in de goede tijden, ook nu mag je er voor ze zijn. Ook nu ze het misschien even niet meer weten. Ook nu je er misschien niets aan verdiend.

Hoe je dit eenvoudig kunt doen?

Door aandacht te geven. Echte aandacht. Bel ze op en vraag hoe het met ze gaat. Bied hulp aan zonder er (direct) iets voor terug te willen. Luister naar ze. Like, deel etc hun updates hier op Linkedin. Maak hen zichtbaar voor hun klanten.

Want 1 ding weet ik zeker: klanten die nu ervaren dat je er voor ze bent, zijn klanten die straks jou laten ervaren dat ze er voor jou zijn.

Stop met navelstaren en pak die telefoon. Ben er voor ze!

Ga voor het creëren van meer blije klanten. Want dat is nog altijd de beste garantie voor succes op lange termijn. Echt waar!

En heb je even geen klanten meer? Nou dan heb je alle reden om je oud-klanten te benaderen. Ze zijn immers nog maar 1 week geen klant meer:-)

Eens?

#motivatie #inspiratie #meerblijeklanten #klantgerichtheid #pushthegreenbutton #klantbeleving #cx

Ps. en stop met het noemen van het C-woord. Daar wordt in ieder geval niemand blij van. Ook jij vast niet…