Wil jij als manager je team snel ergens warm voor laten draaien?

Geef ze dan de INZICHTEN in datgene waarvoor jij ze warm wilt maken!

Moeten ze bijvoorbeeld meer sales- en/of klantgericht werken? Geef ze dan de inzichten in wat sales is en hoe het werkt? Of in hoe het vergroten van de klantbeleving werkt?

Want dit is hoe het werkt (is een inzicht:-)):

Inzicht krijgen in iets, genereert enthousiasme. Enthousiasme op haar beurt activeert een experimenterende mindset. Wat op haar beurt weer doet ontdekken wat wel en niet werkt en bevordert daarmee het lerend vermogen. Dit lerende vermogen geeft nieuwe inzichten en zet de cirkel vervolgens weer aan. Snappie?

Inzicht in ‘het nieuwe’ is dus 1 van de belangrijkste sleutels om je team in beweging te krijgen EN te houden.

Lees je dit als manager of ondernemer en denk je: “He, ik zou de klantgerichtheid binnen mijn team of bedrijf ook wel willen vergroten”

Boek dan eens de workshop Van Tevreden naar Meer BLIJE klanten via https://lnkd.in/eVaZEYv

Verschaffen wij jouw team(s) de inzichten in hoe het creëren van positieve klantbeleving werkt en gaan ze er daarna vol enthousiasme mee aan de slag. Om te ervaren wat wel en wat niet werkt!

Lijkt dit je wat?