“BEHANDEL DE KLANT ZOALS DE KLANT BEHANDELD WIL WORDEN..”

Klanten willen maar 1 ding: gezien en gehoord worden op een manier die zij prettig vinden. Als jij hiertoe in staat bent, dan zullen je klanten vaker JA zeggen tegen je product of dienst.

Het probleem (of uitdaging) is echter dat niet iedere klant op dezelfde manier communiceert. En zeker niet altijd op een manier die JIJ prettig vindt.

Hoe zou het voor je zijn als je je eigen communicatie effectief kunt afstemmen op de van je klant? Wat zou dit doen met jullie relatie? En wat zou dit betekenen voor het resultaat?

Wat jij wilt met je klant is een relatie opbouwen, een duurzame relatie. En daarvoor is het handig als je elkaar, beter, begrijpt. Want begrip gaat je in ieder geval 1 ding opleveren: die duurzame relatie en de daarmee samenhangende OMZET!

Er is geen 1 heilige graal

Nu geloof ik niet in 1 heilige graag, maar wel in een heilige graal. Namelijk de DISC-methode.

ENTHOUSIASTE OPDRACHTGEVER

Eind september hebben wij onze DISC-training ontvangen van Hans Zomer. Dit was een bijzonder leuke ervaring en werd zeer positief ontvangen door onze medewerkers. Leuk om te zien welke inzichten men heeft gekregen, zowel voor de medewerkers zelf, maar ook voor en in de collega’s. Dit zal voor de toch al goede sfeer en samenwerkingen binnen de organisatie een positieve effect met zich meebrengen! aanrader dus!”
Edwin Beekman, Directeur Beter Thuis Wonen Thuiszorg

[button url =”http://www.hanszomer.nl/contact/
” text=”Ja, ik heb interesse in deze DISC-dag”]

DE DISC-METHODE IS EEN INSTRUMENT OM IN 1 DAG DE COMMUNICATIE MET JOUW (INTERNE) KLANTEN EEN ENORME POSITIEVE BOOST TE GEVEN!

In 1 dag? Is dat niet een beetje opportunistisch?
De ervaring leert dat 1 dag werken met het DISC-model zorgt voor veel herkenning en erkenning. Natuurlijk is het vervolgens aan jou of jullie als organisatie om met de stof te oefenen in de praktijk. Je leert immers ook pas echt autorijden nadat je je rijbewijs hebt gehaald. Het vergt oefening, discipline en geduld. Maar als je dit er voor over hebt, dan zal dit voor 100% ten goede komen aan de duurzame relatie met jouw/jullie klanten!

Hoe ziet een DISC-training eruit

De DISC-training bestaat uit een deel theorie en vooral uit veel oefenen. De deelnemers leren welke stijlen van communicatie er zijn, wat deze stijlen in hun kracht zet (en ervan afhaalt), welke stijl van communicatie ze zelf primair hanteren en gaan aan de slag met het versterken van hun eigen communicatie.

Inzicht in de klantcommunicatie

Naast zelfinzicht krijgt het team inzicht in de groepsstijl (dus welke communicatiestijlen zijn er bij jullie klanten aanwezig), wat hiervan de kracht is en welke valkuilen op de loer liggen.

Wat is gegarandeerd het resultaat van deze DISC training?

– deelnemers herkennen en erkennen de verschillende communicatiestijlen bij zichzelf EN hun klanten
– deelnemers weten hoe ze om moeten gaan met tegenovergestelde communicatiestijlen
– deelnemers krijgen meer begrip voor manier van communicatie van hun klanten
het vertrouwen in elkaar en de klanten wordt per direct vergroot. Hierdoor verbetert de samenwerking en daarmee stijgt de omzet gegarandeerd!

[call-to-action]

100% TEVREDENHEID-GARANTIE

Deze DISC training gaat jouw organisatie voor 100% rendement opleveren. Ben jij of is jouw team hier na deze dag niet van overtuigd….dan baal ik hier enorm van! Zoveel zelfs, dat deze dag voor de volle 100% voor mijn rekening is!

Interesse in deze workshop?
Vul onderstaande contactformulier in en ik neem binnen 2 werkdagen contact met je op. Dank je wel alvast!